Moje pierwsze zakupy u BANGGOOD

5/18/2016

Przyznam Wam się do czegoś :) Uwielbiam buty :) W szczególności upodobałam sobie baleriny. Wysokie na obcasach, ze względu na mój wzrost zupełnie odpadają  :(
Zawsze kupuję na jeden sezon kilka nowych par ... w tym wybrałam sobie już dwie, a dziś kupiłam kolejne. Ja po prostu tak mam ... muszę mieć wybór ;)
Balerinki ze sklepu BANGGOOD bardzo przypadły mi do gustu, a szczególnie kwiatowy wiosenny motyw. Już nie mogę się doczekać kiedy paczka do mnie zawita. 
Co myślicie? Podobają Wam się? 

KLIK---> BUTY
KLIK ---> SKLEP

 

5 komentarze

  1. Swietne❤ fajny motyw kwiatowy❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam momenty, że zamawiam różne rzeczy z internetu i nawet zdarza mi się to zrobić z zagranicy. Są to całkiem normalne zakupy i jak czytałam https://www.sendit.pl/blog/najbezpieczniejsze-metody-wysylania-paczek-za-granice to na dobrą sprawę wiele osób tak robi. Tym bardziej, ze wysyłanie paczek za granicę jest bezpieczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli ktoś często wysyła paczki to dobrze jakby posiadał odpowiednie produkty jak np. takie taśmy https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem . Wiadomo, że ważne jest to by przypadkiem przesyłka nie uszkodziła się w transporcie

    OdpowiedzUsuń

MAM

Blogowa akcja "Nie palę w ciąży - również biernie"