Bluzka od SheIn lekka i przyjemna :)

1/12/2016

Dzięki współpracy z SheIn otrzymałam tym razem bluzkę/sweterek z ozdobnym zamkiem. Możecie zobaczyć ją tutaj http://goo.gl/EzA3g8 (wchodzimy i patrzymy jak wygląda oryginał). Wybrałam rozmiar L i po raz kolejny idealnie trafiłam :) 
Tkanina jest bardzo elastyczna, rozciągliwa. Świetnie maskuje drobne niedoskonałości, ponieważ jest dość luźna. Materiał nie jest gryzący tak więc bez obaw można założyć na gołe ciało. Tak oto prezentuje się na mnie ;)





Ozdobny zamek można dowolnie rozpinać, tak więc bluzka może być zakładana na różne okazje ;) Kolor też jest dość uniwersalny ciemno szary, pasuje tak na prawdę do każdych spodni, czy spódniczki. Ja zwykle zestawiam z dżinsami :)



Bluzka po bokach ma bardzo fajne marszczenia, dodają uroku. 







Jeżeli chodzi o wykończenie, to tym razem wszystko jest w jak najlepszym porządku. Żadne luźne nitki nie wystają. Zamek tez wszyty idealnie. Ja jestem bardzo zadowolona z samego produktu jak i z dostawy oraz kontaktu ze sklepem.

Tak bluzeczka prezentuje się w całej okazałości :)



 
Zdecydowanie POLECAM i nieśmiało proszę każdego z Was o klik w link
http://goo.gl/EzA3g8.

2 komentarze

MAM

Blogowa akcja "Nie palę w ciąży - również biernie"