Zapraszam na pierwszą i jedyną część WYNIKÓW konkursu GRUDNIOWEGO :)

1/03/2016

Poniżej przedstawiam zwycięzców grudniowego konkursu. Niestety nie mogłam nagrodzić każdego i wybór tych najlepszych był na prawdę strasznie trudny. Tym bardziej, że nagrody były zwykle pojedyncze a jak to w życiu bywa każdy chce to samo ;)
Nie którzy z Was otrzymają swoje wymarzone upominki, inni niestety nie, jednak starałam się tak dobrać nagrody, aby wiekiem i płcią nagrody pasowały do wygranych :)

Serdecznie gratuluję tym którzy zostali nagrodzeni :)

Spora część osób niestety nie została nagrodzona jednak podejdźmy do tego z uśmiechem na twarzy, była fajna zabawa a fotki wszystkie bez wyjątku były genialne :)

Serdecznie dziękuję wszystkim sponsorom za podarowanie upominków !! Dzięki Wam kochani mogłam nagrodzić, aż 36 osób :) 

Mam nadzieję, że to nie ostatni mój konkurs i ju nie długo uraczę Was kolejną super zabawą.

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w zabawie. Mam nadzieję, że nagrody Wam się podobają. Starałam się jak mogłam, aby każdy dostał to co chciał.




Aleksandra F. ręcznik kąpielowy od Mekiddo


Alicja L. gra od Mama sama w domu
 

Aneta A. Spineczki od Nasz zwariowany świat

 Anna S. książka od Sebucja

Anna W. komplet dwóch bransoletek od Magia upominków

Ewa Cz.  kocyk od Cudeńka z minky

Ewa O. mufka do wózka od Calinaczeka Handmade

Katarzyna G. spineczki od MyMia

Iwona F. cotton ball dla dziewczynki od Mama szyje

 Natalia H. nagroda od AYKA bluzeczka w rozmiarze 116 (do mnie)
  
Patrycja K. klocki od Ollineck

Sylwia A.  książeczkę od Remikato kreatywnie

Magdalena W. Tutusia Tosi - spódniczka w kolorze chabrowym

Aneta K. spódniczka Flusiowa rodzina

Sabina M. nagroda od Mamcia Kisia

Małgorzata B. książka o pieskach Maamaa Baalbinkaa

Magdalena G. spinki od Panna Migotka

Anna W. czapka od Viktolandia dla chłopca


 Emilia B. Książeczki sensoryczne - zestaw dla małej elegantki

Katarzyna Z. chusta AVENT od sponsora prywatnego (do mnie)


Małgorzata A. Buziczki - SunaGarden spodnie pumpy

Donata A. kulki cotton dla chłopca od Mama szyje

Magdalena W. nagroda od nas czyli kurczakptyś 
- zestaw miseczka, talerzyk, kubeczek (do mnie)

Izabela Ż. spineczki od Wstążkowy zakątek



Małgorzata M. czapka od Lubię czapki

Magdalena Z. łyżeczki do karmienia Spuni od Mimijumi


Marta K. czapka od Viktolandia dla dziewczynki


Maria Z. sukienka od Pati&Sofi

Agnieszka K. żel od Linomag

Anna W. butelka od Mimijumi


Marlena Cz. bransoletka od Bransoletki autorskie


Magdalena D. Czapka i komin od Calineczka hand made


Dorota T.  body od Mój mały świat

Gosia P. nagroda od U dietetyka


Natalia S. rajstopki hello kitty w rozmiarze 86-92 od Kobieta z ikrą

Kasia M. nagroda od Esska butelka + smoczki



Tutaj macie link do konkursu, gdzie są odnośniki do stron sponsorów http://www.kurczakptys.pl/content/28-konkurs-grudzien2015
Do mnie proszę się zgłaszać w wiadomości prywatnej na facebooku :)

3 komentarze

MAM

Blogowa akcja "Nie palę w ciąży - również biernie"