KONKURS dla przyszłych lub świeżo upieczonych mam :)

4/08/2015

Zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w konkursie :) 



Na e-mail konkurs@kurczakptys.pl lub pod postem konkursowych na facebooku należy wysłać zdjęcie lub kolaż na temat "Mój ciążowy brzuszek". Wykażcie się  kreatywnością ...niech to będzie wesoła fotka :) 
Wszystkie prace konkursowe będę wstawiać na facebooku i blogu. W wiadomości podajcie także link do profilu na facebooku.

A do wygrania zestaw bardzo przydatnych produktów z firmy Canpol Baabies dla każdej przyszłej i świeżo upieczonej mamy
- laktator ręczny BASIC
- wkładki laktacyjne
- podkłady poporodowe

Konkurs trwa od 08-04-2015 do 22-04-2015, zwycięzce ogłoszę do 7 dni od zakończenia.

A oto warunki uczestnictwa 
- lubimy firmę Canpol Babies
- lubimy Kurczakptyś
- lubimy i udostępniamy post konkursowy na swojej tablicy który jest TUTAJ
- Zdjęcie nie może być wykonane na profesjonalnej sesji.
- zostań obserwatorem mojego bloga jeżeli jeszcze nim nie jesteś (nie jest to obowiązkowe ale będzie mi miło jeżeli to zrobisz)

Zdjęcie nie może brać udziału w innym konkursie, ani teraz ani wcześniej.
Wysyłając fotkę wyrażasz zgodę na publikowanie jej na blogu i facebooku i oświadczasz, że zdjęcie jest Twoją własnością

2 komentarze

MAM

Blogowa akcja "Nie palę w ciąży - również biernie"