Kosmetyki Dzidziuś - coś dla mamy i dla dziecka.

1/30/2015

Ostatnio otrzymałam dwa bardzo fajne kosmetyki DZIDZIUŚ :) Podzielę się z Wami opinią bo są na prawdę super. Jeden jest dla dzieci a drugi dla mamy - w końcu coś dla mnie :)
Pierwszym bohaterem jest hipoalergiczny krem na każdą pogodę dla dzieci i niemowląt, a drugim jest mój faworyt żel pod prysznic dla kobiet w ciąży i po porodzie :)

Krem dla dzieci co bardzo ważne nie zawiera parabenów, alergenów, barwników, silikonów i parafiny. Oparty tylko na naturalnych składnikach, dzięki temu może być stosowany już od pierwszego dnia życia. Idealnie chroni przed wiatrem i mrozem w zimowe dni. Zapewne będę go też używać wiosną bo tubka jest dosyć spora :)
Bardzo łatwo się go rozprowadza na delikatnej buzi dziecka. Moja Julka nie lubi być smarowana, zawsze towarzyszy nam krzyk i płacz przed wyjściem :( W tej chwili mamy konkurencyjny produkt który bardzo ciężko rozsmarować, często zostaje cienka biała warstwa na buźce. Nie mam sumienia wcierać go płaczącemu dziecku. Z tym kremem nie mam takiego problemu. Skóra Julki jest w dość dobrej kondycji po jego zastosowaniu :) Jest ładnie nawilżona, nie widzę żadnego podrażnienia. Córka nie zanosi się też płaczem na sam widok tubki z kremem, co czasami nam się zdarzało przy innych produktach i już nie tracimy czasu przed wyjściem...a to dla mnie bardzo ważne :)

Drugi kosmetyk to świetny hipoalergiczny żel pod prysznic dla kobiet w ciąży i po porodzie. Bardzo żałuję, że nie trafiłam na niego kilka miesięcy temu. Ma bardzo delikatny zapach więc na pewno nie będzie drażnił podczas kąpieli - a zapewne nie jedna z Was miała w ciąży problem ze zbyt mocnymi zapachami ;) Żel wzbogacony jest o kwas foliowy i ekstrakt z żyworódki. Pewnie zastanawiacie się co to daje :)
kwas foliowy:
- poprawia elastyczność skóry
- stymuluje odnowę komórkową przyspieszając regenerację skóry
- działa antyalergicznie
- redukuje szkodliwe skutki promieniowania UV
ekstrakt z żyworódki zawierający:
- związki polifenolowe - działają przeciwstarzeniowo i przeciwzapalnie
- makroelementy i mikroelementy - odżywiają i wspomagają regenerację skóry, wzmacniają ścianki naczyń krwionośnych
- witaminę C - działa złuszczająco, rozjaśniająco, zapobiega przebarwieniom
dodatkowo zawiera alantoinę i pantenol, które działają nawilżająco, łagodzą podrażnienia, wygładzają skórę.
Opakowanie ma 250ml, czyli standardowo, jednak żel jest dość wydajny. Można użyć niewielkiej ilości kosmetyku i na prawdę wystarczy na bardzo długo :)
Więc jeżeli drogie mamy, obecne lub przyszłe marzycie o odrobinie relaksu podcza kąpieli, to zdecydowania polecam zakup żelu pod prysznic DZIDZIUŚ

1 komentarze

  1. My rowniez uzywalismy tych kosmetykow i bardzo polecam wszystkim.Najwsoanialszy byl zapach,ktory pamietam do tej pory,przypomina mi czasy kiedy urodzili sie chlopcy :)

    OdpowiedzUsuń

MAM

Blogowa akcja "Nie palę w ciąży - również biernie"