Czarna kurtka od SheIn

8/12/2016

Ostatnio SheIn zaskoczył mnie szybkością wysyłki ... zamówiłam sobie taką kurtkę http://goo.gl/iWrW3a i na drugi dzień pojechałam na urlop :) Nie zdążyłam wrócić a otrzymałam info, że GLS ma dla mnie przesyłkę. Trwało to raptem kilka dni, nie pamiętam dokładnie ile, ale max 5-6 :)

Czarna kurtka już wcześniej zwróciła moją uwagę, tak jak i cena, która niestety była dość wygórowana. Jednak kiedy SheIn zrobiło promocję nie zastanawiałam się nawet chwili - raz się żyje ;) Zamówiłam ! 



Pierwsze wrażenie hmmmm fajna kurtka, ale chyba nie w moim stylu. Jednak kiedy przymierzyłam i "ponosiłam" stwierdziłam, że jest super.
Przede wszystkim nie jest to lekka kurteczka z eko skórki. Jest dość ciężka i sztywna - trzeba się przyzwyczaić. Idealnie sprawdziła się w chłodne letnie dni, a tych w tym roku niestety nie brakuje. Ja raczej ubieram się "luźno" więc pasuje mi do wszystkiego.





Kurtkę zamówiłam w rozmiarze L i jest dla mnie idealna. Mogę się bez problemu zapiąć i nie jest opięta, nigdzie nic nie odstaje, nie marszczy się. Jestem bardzo zadowolona. 

Na zdjęciu mam na sobie także t-shirt, który możecie kupić TUTAJ

0 komentarze

MAM

Blogowa akcja "Nie palę w ciąży - również biernie"