Czerwony płaszcz z dużym kołnierzem od SheIn

3/09/2016

Dziś chciałabym Wam pokazać czerwony płaszczyk, który otrzymałam w ramach współpracy z SheIn. Można go kupić tutaj http://goo.gl/cF58mW

Jeżeli chodzi o rozmiar to zamówiłam L. Myślałam, że będzie zbyt wąski, jednak wg. ich rozmiarów powinien pasować. Nie pomyliłam, trafiłam idealnie :)



Płaszcz jest dość długi, wiązany w pasie. Ma szlufki, tak więc na pewno nie zgubimy paska. Szkoda, że nie ma żadnych guzików czy zatrzasków. Bardzo by się przydały... a jest wiązany tylko dołączonym kawałkiem materiału. 



Jak dla mnie materiał bardzo przypomina filc, jest przyjemny w dotyku. Nie jest w ogóle ocieplany, nie ma podszewki. Nadaje się bardziej na wiosnę lub wczesną jesień.

Uszyty na prawdę starannie. Nie pruje się, nie wystają żadne nitki, jest dobrze wykończony.




Jest bardzo elegancki, tak więc sprawdzi się idealnie do wysokich szpilek, których ja niestety nigdy nie założę ;) Duży kołnierz dodaje uroku. Myślę, że będzie pasował na osobę niską jak i wysoką tak jak ja. 

Jeżeli ktoś gustuje w tego typu płaszczykach to zdecydowanie POLECAM. Ja na razie muszę się do niego przekonać.










0 komentarze

MAM

Blogowa akcja "Nie palę w ciąży - również biernie"