Liebster Blog Awards - moje odpowiedzi

10/13/2016

Liebster Blog Awards - To wyjątkowa nominacja przyznawana blogerom, przez blogerów, takie wyróżnienie. Dzięki niemu możemy podzielić się ciekawymi linkami z czytelnikami i docenić pracę innych blogerów. 
Dziękuję bardzo za te wyróżnienie, które otrzymałam od http://matkablogujaca.blogspot.com/ :)
Jako kolejna nominowała mnie http://zonaimamabyc.blogspot.com/ wnież jest mi baaaardzo miło.


Krótko o zasadach:
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym, np. na FB, blogu) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie możesz nominować bloga, który Cię nominował
Moje odpowiedzi na 11 pytań.

 



Odpowiedzi na pytania od Matki Blogującej:
1. Z czego czerpiesz siłę, gdy odechciewa się czasem wszystkiego? 
moje dzieci dają mi zawsze olbrzymiego kopa do działania. Czasami są dni kiedy nic mi się nie chce, a wtedy te małe rączki mnie przytulają i mówią ... pobawisz się ze mną :D 
2. Najlepsza rzecz jaka Ci się w życiu przytrafiła?
zmodyfikuję trochę to pytanie, usunę wyraz "rzecz" mam nadzieję, że nie pogniewasz się ;) Najlepsze co mi się w życiu przytrafiło to moje dwie corki i mąż - kocham ich bezgranicznie :)
3. Najgorszy film na jaki zdarzyło Ci się iść do kina?
jestem bardzo wybredna jeżeli chodzi o filmy. Zwykle wybieram dobre kino akcji i zazwyczaj się nie mylę ;) Jednak był jeden taki na który poszłam, a był beznadziejny  "Wzgórza mają oczy". Już nawet nie pamiętam o co tam chodziło, za to pamiętam, że miałam ochotę wyjść z kina.
4. Gdyby była możliwość cofnięcia się w czasie (obojętnie do jakiego wieku), to gdzie najchętniej byś trafiła?
aż tak daleko nie chciałabym się cofać w czasie... najchętniej wróciłabym do dzieciństwa :) 
5. Każdy ma słowo które namiętnie powtarza, jak brzmi Twoje?
hmmmm nie mam chyba takiego, chociaż pewnie osoby które mnie znają, znalazły by kilka takich zwrotów. W Poznaniu takim wyrazem, który powtarza się namiętnie i przy każdej okazji to "tej". Pewnie ja też go nadużywam ;)
6. Dewiza jaką kierujesz się w życiu, to?
Nie kieruję się żadną dewizą, u mnie to przede wszystkim rozsądek ;)
7. Czym lubisz się objadać?
pizzą :) to mój nałóg ... nie cierpię diet, bo wtedy nie mogę jeść tego co na prawdę lubię.
8. Książka którą czytałaś z wypiekami na twarzy?
Waris Dirie "Kwiat pustyni" 
9. Kosmetyk którego nie może zabraknąć w Twojej kosmetyczce?
mam dwa bez których nie mogę się obejść, to krem BB i tusz do rzęs :)
10. Najgorsza randka na jakiej byłaś?
nie pamiętam :) chyba nie było takiej.
11. Co doprowadza Cię do łez? 
bezsilność... 


Odpowiedzi na pytania od Żoną i matką być:

1. Jakiego obowiązku domowego najbardziej nie lubisz?
nie cierpię składać ubrań i prasować koszuli ;)
2. Co najbardziej irytuje Cię w wychowywaniu dzieci?
to, że czasami brak mi argumentów na kolejne "dlaczego" :D
3. Pracujesz zawodowo, jesli tak jako kto?
obecnie przebywam na urlopie wychowawczym
4. Jaki Blog najbardziej szanujesz?
Szanuje wszystkie blogi, które prowadzone są z pasją. Jednak często czytam szczesliva, makoweczki, nataliajarocka, nakolkach, blogojciec - jest ich jeszcze kilka ...
5. Co chcesz osiągnąć prowadząc Bloga?
cięzkie pytanie...nie zastanawiałam się, czy chcę coś konkretnego osiągnąć. Chciałabym po prostu, aby ludzie zaglądali na mojego bloga.
6. Czy jesteś zadowolona/y ze swojego życia?
Tak, jestem zadowolona :)
7. Czego najbardziej Ci brakuje?
brakuje mi wolnego czasu
8. Twoje uzależnienie to.... ?
nie mam nałogów jeżeli o to pytasz :) a jestem uzależniona chyba od telefonu albo komputera....albo od jednego i drugiego ;)
9. Słone czy słodkie?
zdecydowanie słone
10. Czy akceptujesz siebie?
hmmmm trudne pytanie, jeżeli chodzi o całokształt to tak, akceptuję :) 
11. Twoja najwieksza wada?
bardzo szybko się denerwuję i jestem pyskata.


Moje pytania:
1.Czy po za blogowaniem masz jakieś hobby?
2.Jeżeli mogłabyś być zwierzątkiem, to było by to .... dlaczego?
3.Kim chciałaś być jako dziecko?
4.Z kim znanym chciałabyś pójść na kawę i dlaczego?
5.Zajęcie dzieki któremu się relaksujesz?
6.Twoje popisowe danie to.... ?
7.Czy masz jakiś ulubiony film, podaj tytuł.
8.Co denerwuje Cię najbardziej u innych ludzi?
9.Które zajęcie domowe najbardziej lubisz a które jest dla Ciebie jest katorgą?      
10.Na jaka stronę internetową zaglądasz najpierw, kiedy zasiadasz do komputera ( dla przyjemności)
11.Nie mogłabym się obejść bez ... 

Nominuję:
Moje czary mary
BjakBobas
Szarokolorowa
Happystones
Malylisekpoznajeswiat
Zyciowomi
Testpanidomu
Dlamam
Testowaniaczar 
Gabrysiowetestowanie
mopp


 

6 komentarze

  1. Fajna zabawa :-) moje największe szczęście to syn , córeczka i mąż.Ja też niecierpie diet ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusz i u mnie musi być :) co do filmu to kojarzę jest okropny

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda ten film jest okropny :/ Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominacje, moje odpowiedzi https://mamopoczytajsobie.blogspot.com/2016/10/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za nominację i postaram dzisiaj się nadrobić :* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa 😉pamiętam jak był szał na to... Teraz już to trochę znikło... Ale fajnie. Poznać Cię choć troszkę.
    Jesteśmy trochę trochę podobne do siebie... Ale jednak się różnimy.
    PS. Na drugim blogu nie mogę zostawić komentarza... Niestety. Też działała wcześniej na domenie WordPress i tu był problem z dodawanie przez osoby z zewnątrz komentarzy... Utrapienie., bo też nie bardzo zakładać nowe konta. Pozbylam się tego problemu i od lat jestem za blogspotem... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

MAM

Blogowa akcja "Nie palę w ciąży - również biernie"