Wiosna, wiosna... wiosennie z SheIn.

2/23/2016

Wiosna zbliża się wielkimi krokami :) Pora pomyśleć o czymś ładnym, nowym i modnym... przygotowałam taką skromną listę kilku produktów, które wpadły mi w oko. Każdy z nich założyłabym bez wahania, po za oczywiście butami, które jak dla mnie są zbyt wysokie :( 

Najbardziej urzekła mnie sukienka w pastelowych kolorach, a Wam coś konkretnego się spodobało?

Zapraszam do klikania :)



             KLIK                      KLIK                                  KLIK                                      KLIK


                KLIK                          KLIK                                KLIK                                  KLIK

                            KLIK                                                                                   KLIK

0 komentarze

MAM

Blogowa akcja "Nie palę w ciąży - również biernie"