SheIn bluza z kapturem z dodatkiem "panterki"

2/10/2016

Dziś chciałabym Wam pokazać bluzę z kapturem, którą otrzymałam w ramach współpracy z SheIn. Miałam nadzieję otrzymać w 100% to co na zdjęciu sklepu :) 

Bluza jest dość gruba, tak więc będzie idealna na chłodniejsze dni wiosenne lub na ciepłą jesień. Podszyta materiałem z panterki, takim jak cienki kocyk :) Bardzo ciepła. Przekonałam się o tym, kiedy założyłam ją pod kurtkę...




Bluza ma z boku dwie kieszenie ozdobione guziczkami, jak dla mnie mało praktyczne ponieważ są bardzo płytkie i wszystko z nich wypada. Zapinana jest na zamek błyskawiczny.



Jeżeli chodzi o wykończenie to wszystko jest idealnie :) Nie ma żadnych sterczących nitek czy niedoróbek. Jestem bardzo zadowolona.

Rozmiarówka też jest OK. Ja wzięłam rozmiar XXL bo chciałam, żeby nie była zbyt obcisła i pasuje. Oczywiście standardowo, nie jest tak długa jakbym chciała, ale to ze względu na mój wzrost.

Jeżeli o mnie chodzi to jestem zadowolona i polecam.

Zapraszam na stronę http://goo.gl/3vWwJl

0 komentarze

MAM

Blogowa akcja "Nie palę w ciąży - również biernie"