Wyniki konkursu z Canpol Babies - podgrzewacz + butelka

7/02/2015



Wybór był ogromnie trudny....super macie pomysły, umiecie rymować, pisać i nie tylko :) Niestety Canpol Babies daje tylko jeden zestaw, chociaż ja bym chciała nagrodzić wszystkich.
Postanowiłam, że nagrodę otrzyma poniższy wierszyk :)

W domu niejadek szaleje od rana,
wcale nie chce jeść śniadania.
A gdy butelka zimna się staje,

wtedy 'napadu' głodu dostaje!
Dobrze, że podgrzewacz mamy,
w nim butelkę podgrzewamy.
I ciepłe mleczko ma maluszek,
cieszy się on i jego brzuszek :)


Autorką tego dzieła jest Pani Monika Maria Klichowska
GRATULUJĘ i bardzo proszę o kontakt ze mną na priv na FB - ma Pani czas do jutra do 21 :)
 

2 komentarze

  1. Gratulacje - fajny krótki wierszyk, ale z treścią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech....miałam kłopot bo chciałam nagrodzić więcej :(

      Usuń

MAM

Blogowa akcja "Nie palę w ciąży - również biernie"